Doradca Handlowy B2B
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie Klientów B2B ( firmy producenci maszyn rolniczych, maszyn leśnych, maszyn budowalnych i górniczych ) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
- Docieranie do klientów z sektora dystrybucji części zamiennych
- Organizowanie wideokonferencji, wideo spotkań z potencjalnymi klientami
- Identyfikowanie Buyer Person w komitetach zakupowych w firmach potencjalnych klientów
- Ścisła współpraca z działem DWS, marketingiem i zakupami
- Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów oraz przygotowywanie ofert szytych na miarę
- Opracowywanie i negocjowanie warunków handlowych i operacyjnych z klientami
- Praca z CRM Livespace – budowa bazy danych klientów
- Odbywanie spotkań w terenie u klientów - podróże służbowe 4 dni w tygodniu
- Sprzedaż części zamiennych i maszyn z produkcji własnej
- Rozwój sprzedaży nowych produktów i projektów specjalnych
- Udział w targach, na konferencjach i eventach branżowych
- Prowadzenie wideo konferencji, webinarów, publikowanie treści na Linkedin
- Udział w podróżach zagranicznych ( m.in. Chiny )
- Udział w szkoleniach Akademii EXPARTO
Poszukiwane kompetencje :
- Preferowane wykształcenie wyższe, techniczne ale nie decydujące
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branżach technicznych (części zmienne automotive, serwis maszyn itp.)
- Duża motywacja do działania i wysoka energia oraz samodzielność w pracy
- Umiejętność docierania do osób decyzyjnych w B2B
- Doświadczenie w sprzedaży w B2B
- Prowadzenie notatek i raportów ze spotkań, będących bazą do analizy potrzeb klienta z działem technicznym.
- Umiejętność doradztwa technicznego
- Umiejętność pracy z social mediami ( Linkedin, Facebook, TikTok )
- Umiejętności organizowania i prowadzenia webinarów i wideo konferencji
- Doświadczenie i umiejętność pracy z systemami CRM
- Umiejętności nawiązywania relacji z ludźmi – dodawania nieznajomych do znajomych
- Efektywne zarządzanie swoimi aktywnościami
- Duża motywacja do realizowania celów sprzedażowych i jakościowych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (kontakty z klientem zagranicznymi)
Oferujemy :
- o Praca hybrydowa ( w terenie i okresowe wizyty w centrali firmy w Sokółce
- Sokółka jest daleko od Ciebie? Będziesz pracować zdalnie i 4 dni w tygodniu w terenie u klientów
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 4000 – 5000 zł netto + VAT oraz system premiowy oparty o KPI ( sky is the limit )
- Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy – laptop, smartfon, samochód służbowy z kartą paliwową do użytku prywatnego,
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach – kluczowe jest realizowanie celów i projektów
- Możliwość dołączenia do firmy, która ma ogromny potencjał, oraz pomysł na swój rozwój, bardzo dynamicznie się rozwija i w której pracuje wspierający się młody zespół
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, pierwszej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, drugiej rozmowy z elementami Assessment Center w siedzibie firmy.
Osoby składające CV jednocześnie wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).