+48 570 099 777
biuro@exparto.pl

Kontakt

Doradca Handlowy B2B

Zakres obowiązków:

  • Aktywne pozyskiwanie Klientów B2B  ( firmy producenci maszyn rolniczych, maszyn leśnych, maszyn budowalnych i górniczych ) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
  •  Docieranie do klientów z sektora dystrybucji części zamiennych
  • Organizowanie wideokonferencji, wideo spotkań z potencjalnymi klientami
  • Identyfikowanie Buyer Person w komitetach zakupowych w firmach potencjalnych klientów
  • Ścisła współpraca z działem DWS, marketingiem i zakupami
  • Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów oraz przygotowywanie ofert szytych na miarę
  • Opracowywanie i negocjowanie warunków handlowych i operacyjnych z klientami
  • Praca z CRM Livespace – budowa bazy danych klientów
  • Odbywanie spotkań w terenie u klientów ­- podróże służbowe 4 dni w tygodniu
  • Sprzedaż części zamiennych i maszyn z produkcji własnej
  • Rozwój sprzedaży nowych produktów i projektów specjalnych
  • Udział w targach, na konferencjach i eventach branżowych
  • Prowadzenie wideo konferencji, webinarów, publikowanie treści na Linkedin
  • Udział w podróżach zagranicznych ( m.in. Chiny )
  • Udział w szkoleniach Akademii EXPARTO

Poszukiwane kompetencje :

  •  Preferowane wykształcenie wyższe, techniczne ale nie decydujące
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branżach technicznych (części zmienne automotive, serwis maszyn itp.)
  • Duża motywacja do działania i wysoka energia oraz samodzielność w pracy
  • Umiejętność docierania do osób decyzyjnych w B2B
  • Doświadczenie w sprzedaży w B2B
  • Prowadzenie notatek i raportów ze spotkań, będących bazą do analizy potrzeb klienta z działem technicznym.
  • Umiejętność doradztwa technicznego
  • Umiejętność pracy z social mediami ( Linkedin, Facebook, TikTok )
  • Umiejętności organizowania i prowadzenia webinarów i wideo konferencji
  • Doświadczenie i umiejętność pracy z systemami CRM
  • Umiejętności nawiązywania relacji z ludźmi – dodawania nieznajomych do znajomych
  • Efektywne zarządzanie swoimi aktywnościami
  • Duża motywacja do realizowania celów sprzedażowych i jakościowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (kontakty z klientem zagranicznymi)

Oferujemy :

  • o  Praca hybrydowa ( w terenie i okresowe wizyty w centrali firmy w Sokółce
  • Sokółka jest daleko od Ciebie? Będziesz pracować zdalnie i 4 dni w tygodniu w terenie u klientów
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 4000 – 5000 zł netto + VAT oraz system premiowy oparty o KPI ( sky is the limit )
  • Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy – laptop, smartfon, samochód służbowy z kartą paliwową do użytku prywatnego,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach – kluczowe jest realizowanie celów i projektów
  • Możliwość dołączenia do firmy, która ma ogromny potencjał, oraz pomysł na swój rozwój, bardzo dynamicznie się rozwija i w której pracuje wspierający się młody zespół

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, pierwszej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, drugiej rozmowy z elementami Assessment Center w siedzibie firmy.

Osoby składające CV jednocześnie wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).